نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازار دانلود فیلم آهنگ بازی نرم افزار و آدرس yazarloo12.mihanblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Strong 2.jpg
پس گذشت مدت کمی بالاخره نسخه دوم بازی جنگ های صلیبی در سایت میهن دانلود قرار گرفت.
این بازی در سال 2005 در ماه اوریل منتشر شد. این بازی در اصل از هسته اصلی بازی قدرت گرفته است. در این نسخه اصلاحات بسیاری انجام گرفته است و گرافیک بازی بالا تر رفته است اما خیلی از علاقه مندان این بازی استراتژی بر این عقیده اند که نسخه اول بهتر از نسخه دوم و نسخه سوم بهتر از هر دو نسخه هست که بزودی نسخه سوم هم می توانید از سایت میهن دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.
اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که در میان ملت های قدرتمند دیگر هست و باید با تدبیر و اندیشه خود شهر خود را گسترش داده منابع را به وسیله ساختمان های مختلف مانند چوب بری مزرعه و معدن های مختلف جمع اوری کنید و به ساخت یک قلعه بپردازید و وقتی به قدرت دفاعی خود اطمینان پیدا کردید با نیرویی که ساخته اید با استفاده از منجنیق دیوار شهر رقیب خود را خراب کرده و با نیرو های خود به شهر ان ها خماه کنید و لرد ان ها را کشته و در جنگ پیروز شوید.

برخی از ویژگی ها و عکس ها در ادامه مطلب


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1386برچسب:, ] [ 10:54 ] [ behnam17 ]
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 3931
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 2



Alternative content