نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازار دانلود فیلم آهنگ بازی نرم افزار و آدرس yazarloo12.mihanblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در E3 امسال، بازی های زیادی به نمایش درآمدند که Tropico 4 یکی از آن ها بود. بازی ای که یک عنوان شبیه ساز تجارت است و علاقه مندان خاص خودش را دارد. در Tropico 4 بازیکنان با قسمت های جدیدی مواجه می شوند که در نسخه های قبلی وجود نداشتند. این عنوان شما را برای راه انداختن یک تجارت جدید تشویق می کند. در این بازی اتفاقات زیادی رخ خواهند داد. به یکباره قیمت نفت بالا می رود، ناگهان سونامی می آید و آتش فشانی در جایی فوران می کند. تمام این اتفاقات روی برنامه های اقتصادی بازی تأثیرگذار خواهند بود. البته لازم به ذکر است که این حوادث به صورت کاملاً اتفاقی (Random) در قسمت داستانی بازی اتفاق می افتند، چرا که بازی یک آزادی خاص مانند عنوان های Sandbox دارد. همچنین جزیره Tropico که بازی در آن جریان دارد، سه تا چهار برابر بزرگتر از جزیره ای است که در نسخه قبلی قرار داشت. از قسمت هایی که به درخواست طرفداران به این عنوان اضافه شده، می توان به ساختمان ها و قابلیت های ارتقایی مختلف اشاره کرد. ساختمان هایی مانند ایستگاه آتش نشانی، مکان های توریستی جدید، نیرگاه برق هسته ای، سالن بورس و ساختمان وزیر به این عنوان اضافه شده اند. جزیره Tropico دارای یک دولت خاص خودش است و نوعی دموکراسی خاص دارد. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

|به همراه دانلود در یک پارت ۴ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

tropicoIV cover دانلود بازی Tropico 4 برای PC

 

 


برچسب ها: , , , , , , , , , , , , ,


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 13 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 16:33 ] [ behnam17 ]

دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles 2: Battle Nexus

|| ویـــژه مستـــردانلود ||

بازی لاک پشت های نینجا ، یکی از قدیمی ترین بازی ها و برگرفته از کارتون لاک پشت های نینجا می باشد . لاک پشت های جوان در این بازی همیشه در حال مبارزه با دشمن هستند . این بازی به زبان انگلیسی و مخصوص کامپیوتر می باشد و حجم آن نیز خیلی کم است . هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب عکس هایی از این بازی را مشاهده کرده و این بازی جذاب را دانلود کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 13 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:6 ] [ behnam17 ]

دانلود بازی فوتبال کامپیوتری pes2012

www.goshvare.com | دانلودبازی فوتبال pes 2012 بعد از استقبال فراوان از pes2011 که بر اثر تغییر سبک بازی پدید آمد کونامی بالاخره pes2012 را نیز ساخت.ساخت بازی به پایان رسیده و تا دو ماه دیگر وارد بازار می شود.
گرافیک این نسخه نسبت به نسخه قبل خیلی تغییر کرده و سبک ویژه ای دارد.پیش بینی می شود این بازی نسبت به نسخه های قبل پرفروش تر باشد.این در حالی است که کونامی می گوید از این گرافیک هنوز در هیچ بازی رایانه ای به کارگرفته نشده و pes2012 اولین بازی است که از این گرافیک فوق العاده استفاده می کند.در این بازی هر تیم دارای مربی واقعی خود است مثلا در رئال مادرید مربی آن در این بازی همان مورینیو با همان چهره می باشد.ورزشگاه های زیاد جدیدتری به این بازی افزوده شده است.یکی از عجایب این بازی این است که مانند بازی واقعی که خیلی کم روی می دهد و بازیکنی در زمین بی هوش می شود یا می میرد وجود دارد.که بازیکن ممکن است در بازی بمیرد و دیگر در pes2012 وجود نداشته باشد.این بازی خیلی نزدیک به واقعیت است.

www.goshvare.com | دانلودبازی فوتبال pes 2012 - دانلود در یک پارت ۱٫۱ گیگابایتی با لینک مستقیم

www.goshvare.com | دانلودبازی فوتبال pes 2012  دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link 

دانلود پارت ۲ :   Direct Link 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 13 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 8:57 ] [ behnam17 ]

یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. شما در سرزمین ناشناخته ای گم شده اید و برای رهایی از این محل باید اشیا گم شده را پیدا کرده و معماهای مختلف فکری را حل نمایید. بازی دارای گرافیک بسیار زیبایی می باشد. این بازی برای سیستم عامل مک شرکت اپل طراحی و ساخته شده است. امیدواریم بازی Kristanix Pirate Mysteries مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Kristanix Pirate Mysteries دانلود بازی ماجرایی Kristanix Pirate Mysteries برای Mac


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 12 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 21:35 ] [ behnam17 ]

یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. در این بازی شما با معماهای جذابی روبرو خواهید شد که بسیار گیج کننده خواهند بود و باید تمرکز زیادی داشته باشید. این بازی نیز همانند بازی های مشابه دارای گرافیک بسیار عالی می باشد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. این بازی را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

| نسخه کامل و نهایی بازی |

 

epic game دانلود بازی E.P.I.C. Princess Adventure برای PC


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 12 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 21:32 ] [ behnam17 ]

یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. در این بازی شما با معماهای جذابی روبرو خواهید شد که بسیار گیج کننده خواهند بود و باید تمرکز زیادی داشته باشید. شما در نقش یک مامور FBI هستید و برای پیدا کردن یک قاتل فراری با این ماموریت فرستاده شده اید. شما می بایست با حل معماها سرنخی از این قاتل به دست بیاورید. این بازی نیز همانند بازی های مشابه دارای گرافیک بسیار عالی می باشد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. این بازی را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

| نسخه کامل و نهایی بازی |

 

Criminal Minds دانلود بازی سرگرم کننده Criminal Minds برای PC

 


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 12 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 21:27 ] [ behnam17 ]

یک بازی دیگر از شرکت bigfishgames می باشد که سبک آن Hidden Objec است . به جوان یتیم James کمک کنید تا دوست دختر گمشده اش را پیدا کند . زمانی که جیمز به دنبال او بود ، او دچار طلسم شیطانی Sandman شد . برای نجات دوست دخترش او می بایست طلسم شیطانی Sandman را از بین ببرد . اما از کجا می توانم آن را پیدا کنم؟ با جیمز همراه شوید تا علاوه بر مقاومت در مقابل طلسم شیطانی ، دوست دخترش مری را نیز نجات دهید .

 

Whispered Stories Sandman بازي پيدا كردن اشياي مخفي با نام Whispered Stories Sandman

 


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 12 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 21:25 ] [ behnam17 ]

یک بازی مسابقه ای و هیجان انگیز برای گوشی های آیفون و آی پد است . در این بازی شما در مسابقات رالی مرگبار شرکت خواهید کرد که برای پیروزی در مسابقه و بازکردن مراحل بالاتر و همچنین کسب امتیاز ، می بایست دست به هرکاری بزنید تا حریف خود را از بازی بیرون کنید . داشتن دو سبک هیجان انگیزه رالی و اکشن باعث شده است تا تعداد دانلود این بازی از مرز ۲٫۵ میلیون نسخه بگذرد . این بازی برروی گوشی های آیفون و آی پد با سیستم عامل iOS 3.2 و یا بالاتر قابل اجرا می باشد که امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید .

 

Death Rally دانلود بازي رالي مرگبار Death Rally v1.7   آيفون و آي پد


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 12 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 21:23 ] [ behnam17 ]

عنوان یک بازی فکری و هایدن آبجکت می باشد . در این بازی می بایست با یافتن اشیای مخفی در مراحل مختلف ، به مونیکا کمک کنید تا اسرار دوران کودکی خود را کشف کند . حدود ۲۰ سال پیش یک آزمایش خطرناک باعث پخش شدن بیش از حد رنگ آبی شد و ساکنان شهر به موجودات عجیب و غریب تبدیل شدند . حال می بایست به مونیکا کمک کنید تا راز تبدیل شدن پدر و مادر خود را دریابد .

 

Phenomenon City of Cyan بازي فكري شهر فیروزه ای Phenomenon: City of Cyan v1.50


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 12 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 21:22 ] [ behnam17 ]



 

پهلوانی از دیار کهن، سرزمین پارس، که کمانداری زبده و باوقار بود. از او در کتب قدیمی به نیکی یاد شده و از رشادت و از جان گذشتگی اش در شاهنامه با افتخار یاد شده است.
ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به آن زمان ها خواهیم برد. به زمان هایی که پهلوانانی از دیار کهن در آن حضور داشتند.
12 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در بازی حضور دارند تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید. از اعراب و آلمان ها گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند و منحصر به فرد پارس سرکردگی یکی از اسطوره های ایران زمین، آرش کمانگیر.همه و همه در این بازی با یگان های خاص و منحصر به فرد که قادرند به روش های خود دشمن را از پای در بیاورند و قلمرو آنان را فتح کرده و فروانروایی آنان را به ویرانه تبدیل کند.
اگر شما نیز می خواهید سهمی در این تاریخ داشته باشید و بار دیگر نژاد پارسیان را بر گیتی پهناور حکمفرما کنید، زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید



برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 12 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 21:20 ] [ behnam17 ]
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 3906
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 2



Alternative content