نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازار دانلود فیلم آهنگ بازی نرم افزار و آدرس yazarloo12.mihanblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازی Psi Ops: The Mindgate Conspiracy یکی از محبوب ترین ها می باشد که به جرأت می توان گفت گیمرهای بسیاری در جستجوی آن هستند. این بازی زیبا توسط کمپانی Midway Games حمایت یافته و کمپانی ZOO Digital حق نشر و توسعه آن را برعهده گرفته است. ژانر اکشن و تخیلی در بازی حکمفرماست و صحنه های فوق العاده را در این بازی مشاهده خواهید کرد که نمونه آن را در هیچ بازی ندیده اید. داستان بازی بدین شرح است که ارتشی از انسان های عجیب و غریب و موجودات خاص خطرناک به یک پایگاه بزرگ نظامی حمله کرده و پایگاه را تصاحب می کنند، Nick ( کاراکتر اول بازی ) هم مثل بقیه دستگیر می شود ولی با تلاش و فریب موفق به فرار می شود، و حال قصد دارد تا پایگاه و قلمرو نظامی را بازپس گیرد. جالب ترین نکته در این بازی وجود نیروهای مافوق بشری است، بدین ترتیب که نیک با دست خود و بدون لمس کردن می تواند اجسام و موجودات را جابجا کرده و یا آنها را نابود کند، می تواند روح خود را به قالب جسم دیگری انتقال دهد. گفتنی است که این ویژگی های فوق بشری به دلیل وجود ماده ای ناشناس در خون نیک می باشد که باعث جهش یافتن و قدرتمند شدن وی می شود. انواع سلاح های سرد و گرم، و دیگر تجهیزات جنگی در اختیار نیک می باشد که به شما در نابودی دشمنان کمک خواهد کرد. بازی دارای گرافیک خوبی است و همچنین صداگذاری طبیعی و مهیج از دیگر ویژگی های این بازی است. این بار هر دو نسخه Full و Rip را به طور جداگانه آماده کرده ایم تا همه بتوانند این بازی را تجربه کرده و از اجرای آن لذت ببرند.

دانلود بازی محبوب و کمیاب Psi Ops: The Mindgate Conspiracy

لینک های دانلود در ادامه مطلب.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 7:58 ] [ behnam17 ]

 

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک ▐

بازی که هم اکنون پیش روی شماست جدیدترین عنوان از Mastiff می باشد که اخیراً برای PC منتشر شده است. در ۷ اکتبر ۲۰۰۱ توسط نیروهای ایالات متحده آمریکا تحت نام رسمی عملیات بلندمدت آزادی ( به انگلیسی: Operation Enduring Freedom ) در پی حمله القاعده به رهبری اسامه بن لادن به نیویورک و واشنگتن در ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ و هشدار جورج دبلیو بوش رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به گروه طالبان مبنی بر اخراج گروه تروریستی القاعده از افغانستان و رد طالبان از این درخواست آغاز شد. به دنبال خودداری طالبان از پذیرش خواست ایالات متحده آمریکا فرمان حمله به افغانستان در روز ۷ اکتبر سال ۲۰۰۱ صادر شد. بریتانیا از سال ۲۰۰۲ فعالیت‌های نظامی مستقل خویش را آغاز نمود. هدف اصلی این جنگ مبارزه و از بین بردن القاعده، طالبان و حامیان آن بود. تقریبا یک ماه بعد رژیم طالبان سقوط کرد و با برگزاری کنفرانس بُن حامد کرزی به قدرت رسید و در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به مقام ریاست جمهوری برگزیده شد. پس از ترک کردن اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۸۹ از خاک افغانستان، دولت به دست مجاهدین در سال ۱۹۹۲ سقوط کرد. بعد از آن، در بین مجاهدین منازعات مختلفی برای گرفتن کنترل قدرت از دست یکدیگر باعث جنگ‌هایی در بین خود آنها شد که سالها به طول انجامید. در سال ۱۹۹۶، طالبان، حرکت اسلامی که در سال ۱۹۹۴ تشکیل شده بود شهر کابل را تسخیر کردند و بیش از ۹۰درصد کشور را تحت کنترل گرفتند و منطقه‌ی کوچکی را در شمال شرقی برای مجاهدین اختصاص دادند که پایان جنگ‌های داخلی بین مجاهدین و شروع حکومتی نو توسط طالبان برای افغانستان بود، در بازی Heavy Fire: Afghanistan همه ی اطلاعات مربوطه ثابت است. بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و عملیات های هیجان انگیز در جنگل های بزرگ که تعداد آنها بیش از 24 می باشد باعث زیباتر شدن بازی شده است. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت آرام 1376 دریافت نمائید.


تصاویری از محیط بازی :

 

 

 


حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7
Cpu: Intel Pentium D 3.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 4400
Ram: 1.5 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 8600 GT / ATI Radeon HD 2600 XT with 256 Mb
DirectX: DirectX ۹٫۰
Hard Drive: 7 GB

 

لینک های دانلود در ادامه مطلب.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 7:51 ] [ behnam17 ]

حالا وقتشه یه بازی یه بازی معروف که مجموع چند سبک از قبیل جنگی فکری،اکشن
هستش رو بهتون معرفی کنم واقعا بازی عالیه حتما از دستش ندید.

حجم کل بازی: 168 Mb

پسورد: www.game0111.mihanblog.com

برای دانلود روی شکل زیر کلیک کنید
                                                                                                                                                                    
تصویری دیگر از بازی       


برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 27 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 15:3 ] [ behnam17 ]

دانلود بازی معروف جی تی آی5  که به دلیل درخواست های مکرر  در game0111 قرار
گرفت امیدوارم مورد سند قرار بگیره.

حجم کل بازی: 135 Mb

پسورد: www.game0111.mihanblog.com

برای دانلود روی شکل زیر کلیک کنید
                                                                                                                                                                    
تصویری دیگر از بازی       


برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 27 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 14:58 ] [ behnam17 ]

بازی جنگ های صلیبی در سال ۱۹۹۳ از شرکت اس اس ال منتشر شده است. طراحان این بازی عبازتند از دان داگلو و مارک بوچیگانی و دیوید بانت که این بازی فوق العاده و پر طرفدار به صورت استراتژیک طراحی کرده اند .
در این بازی مثل دیگر بازی های استراتژی شما باید منابع خود را با استفاده از گارگران بدست بیاورید و در انبارهای خود ذخیره کنید سپس با استفاده از منابع جمع اوری شده به ساخت خانه بپردازید این خانه ها می توانند سرباز خانه اصطبل انبار های بیشتر اسلحه سازی مزرعه و بسیاری از خانه های دیگر باشند. شما با استفاده از سرباز خانه می توانید کمانداران و نیزه داران و بسیاری از سرباز های دیگر را بسازید و با استفاده از اسلحه سازی و زره سازی مقاومت و قدرت سربازان خود را بالا ببرید و با نیرویی که ساخته اید با استراتژی خودتان به جنگ دشمن بروید.

Stronghold Crusader 1 Farsi | Size: 657 MB | Direct Link

برخی از ویژگی های این بازی:
- گرافیک بسیار بالا در زمان خود
- ساختن نقشه به سلیقه خود
- ساختن سواره نظام
- قابلیت بازی به صورت داستانی
- دارای نژاد های مختلف
- قابلیت بازی به صورت آنلاین
- ساختن خانه های مختلف
- بنا کردن دیوار به دور شهر
- ساختن برج برای دیدبانی
- ساختن پیاده نظام

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:
- تمامی ویندوز ها
- سی پی یو ۳۰۰ مگاهرتز به بالا
- رم ۶۴ مگابایت به بالا
- گرافیک ۸ مگابایت به بالا


 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 13 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 16:59 ] [ behnam17 ]

دانلود بازی 2011 Stronghold 3

دانلود بازی 2011 Stronghold 3 با لینک مستقیم + کرک

***نسخه کامل با کرک معتبر SKIDROW***

بازی فوق العاده زیبا و استراتژیک Stronghold 3 که توسط کمپانی FireFly Studios ساخته شده و SouthPeak Games آن را برای PC به تازگی منتشر کرده است ، ششمین نسخه از سری بازی های Stronghold بار دیگر با تغییرات وسیعی منتشر شد که مطمئنا گیمرهای بسیار زیادی منتظر انتشار آن بودند ، اولین نسخه از این سری در سال 2001 عرضه شد که طرفداران زیادی را پیدا کرد و یکی از دلایل آن وجود المان واقع گرایی در بازی بود سری بازی های Stronghold همیشه بر ساخت و ساز و افزایش قلمرو متکی بوده و در آن همیشه شاهد ارائه بازی های فرمانروایی و پادشاهی بوده ایم که این نسخه نیز از این قاعده مستثنی نیست ، داستان این نسخه به کارکترهای قبلی این سری مربوط می شود که The Wolf نام داشت و در این بار در این نسخه او پس از از دست دادن پادشاهی خشمگین و سر افکنده در گوشه و کنار به جمع آوری سلاح و سرباز می پردازد و در این نسخه به دنبال حق خود در پادشاهی می گردد ، یکی از قابلیت های جدید و بسیار عالی که در این نسخه قرار داده شده این است که حق انتخاب دارید که یک انسان ظالم باشید یا یک انسان مهربان ، بنابراین این به شما بستگی دارد که چگونه بازی را جلو می برید ، می توانید از حیوانات مریض استفاده کرده و آنها را راهی قلعه دشمن کنید تا مریضی به آنها سرایت کرده و به یکباره قتل عام شوند یا می توانید از روش های مصالمت آمیز با آنها رفتار کنید ، گرافیک بازی بسیار عالی بوده و در خور یک بازی استراتژیک است ، این بازی فوق العاده زیبا را می توانید به همراه کرک SKIDROW از سایت پی سی دی دانلود نمایید


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 13 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 16:55 ] [ behnam17 ]

دانلود بازی Combat Mission Battle for Normandy 2011

دانلود بازی Combat Mission Battle for Normandy 2011 + کرک

***نسخه کامل با کرک معتبر SKIDROW***

بازی بسیار جذاب و استراتژیک Combat Mission Battle for Normandy که توسط کمپانی Battlefront ساخت و برای PC به تازگی منتشر شده است ، شاید خیلی از گیمرها انتظار نسخه جدیدی از Battlefront را نداشتند زیرا این کمپانی چندی پیش بازی با عنوان Combat Mission Afghanistan منتشر کرده بود که انتشار این بازی به نوعی قافل گیری گیمرها بود ، بازی دارای داستان پردازی بسیار خوب و جذاب است و همانمطور که سایت رسمی آن اعلام کرده بازی از موتور گرافیکی منحصر به فرد CMx2 بهره می برد که همین مسئله آن را از دیگر بازی ها متمایز می کند و تنها نقطه عطف این بازی محسوب می شود ، بازی داستان جنگ جهانی دوم را روایت می کند نیروهای فرانسوی در سال ۱۹۴۴ در منطقه نرماندی. و یک جنگ تمام عیار را به ارمغان می اورد.شما فرماندهی نیروهای فرانوسی را بر عهده دارید و باید با فکر و تدبیر خودتان نیروهایتان را کنترل کنید و دشمنان را از پای در آورید ، همانطور که گفته شد گرافیک بازی بسیار عالیست و با توجه به حجم کم بازی می توان آن را تحسین کرد ، همچنین گیم پلی بازی نیز بسیار روان و خوب بوده و شما می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت پی سی دی با کرک معتبر SKIDROW دانلود نمای


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 13 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 16:52 ] [ behnam17 ]

دانلود بازی Crusader Kings II 2012 با لینک مستقیم

دانلود بازی Crusader Kings II 2012 با لینک مستقیم + کرک

***نسخه کامل با کرک معتبر SKIDROW***

بازی بسیار زیبا و استراتژیک Crusader Kings II که توسط کمپانی Paradox Interactive برای PC در سال 2012 منتشر شده است ، داستان بازی مربوط به سال 1066 و 400 سال قبل از تشکیل اروپا می باشد زمانی که جز قرون وسطا می باشد و جنگ های صلیبی اتفاق افتاد ، جنگ هایی که بین فئودال ها یا زمین دارای بزگ بزرگ افتاد ، اینک شما در این بازی شما نقش پادشاه یکی از همین سرزمین ها دارید که علاوه بر حفظ قلمرو خود باید کل اروپا را تسخیر کنید.علاوه بر این این بازی قالبتی چند نفره بازی کردن را نیز دارای می باشد که همین موضوع جذابت بیشتر بازی شده است ، گرافیک بازی نسبت به حجم بازی نیز بسیار خوب و قابل قبول می باشد ، این بازی را می توانید هم اکنون از سایت پی سی دی با لینک مستقیم و به صورت رایگان دانلود نمایی


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 13 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 16:50 ] [ behnam17 ]

دانلود بازی Star Prospector 2012 + کرک

بازی بسیار زیبا ، کم حجم و استراتژیک Star Prospector که توسط کمپانی Cryptstone Games ساخته شده و برای PC در سال 2012 منتشر شده است ، این بازی یکی از عنوان هایی است که با وجود حجم کمی که دارد اما دارای ویژگی های بسیار خوبی با توجه به سبک استراتژی دارا است ، در این بازی که گیمر به صورت تک نفره شروع به بازی خواهد کرد با حال و هوای کاملا تخیلی رو به رو خواهد شد و از این رو این بازی را می توان جز استراتژیک های غیر واقعی قلمداد کرد در بازی باید با جستجو و کاوش در معادن و ذخایر طبیعی بپردازید و پس از کسب ثروت نیروهای زیادی ساخته و برای جنگ با دشمنان خو آماده شوید ، بازی دارای ماژول های متعددی است که همگی قابلیت ارتقاء را دارند ، در هر مرحله بازیکن نقاط مهارت و دسترسی به واحدهای جدید ، ساختمان ها و اقلام بیشتر را پیش رو خواهد داشت ، این بازی زیبا را می توانید هم اکنون از سایت پی سی دی با لینک مستقیم و به صورت رایگان دانلود نمایید


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 13 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 16:46 ] [ behnam17 ]

جهان در حال جنگ است و شما فرمانده یک ارتش هستید که برای تسلط جهان جنگ می کنید.شما باید نیروهایتان را برای حمله بیرحمانه سازماندهی کنید و دشمنانتان را شکست دهید  و سرزمین و اموال آنها  را به غنیمت بگیرید.تو این بازی دلیل بردن میتونه  مذاکره کردن ٬ شانس و استراتری خوب باشه.تو این بازی  کلاسیک نقشه پیشرفته ای در اختیارتون قرار میدهند که با استفاده از هوش خود باید از آن استفاده کنید. تو این بازی شما سربازانتان را مستقر می کنید نیروهای دشمن به شما حمله می کنند و  حتی بعضی مواقع همپیمانانتان به شما خیانت می کنند.گرافیک برتر این بازی  به نبردها روح می دهد .اگر شما یک بازی پر خطر دوست دارید من این بازی رو توصیه می کنم.

 از ویزگی های این بازی فکری:
-  موزیک کلاسیک
- گرافیک عالی
- سازگاري با هر نوع سيستم
- جز بازي هاي كلاسيك
- استراتژي بودن بازي
- مديريتي بودن بازي

سيستم مورد نياز:
 Windows 95/98/ME/2000/XP (32 bit)
Pentium 166 or better
DirectX 7.0 or later

 

risk2.jpg




risk2_screenshot3.jpgrisk-ii-2.jpgthumb_2_big.jpg
 
 

 دانلود با لينك مستقيم حجم 80 مگابايت| لينك دانلود كمكي

 پسورد  www.mihandownload.com


برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 13 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 16:44 ] [ behnam17 ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 3931
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 2



Alternative content