نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازار دانلود فیلم آهنگ بازی نرم افزار و آدرس yazarloo12.mihanblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





warcraftiii2.jpgاین بازی از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای مورد تائید قرار گرفته است.

شاید تا به حال بازی زیبای WarCraft را در سیستم کامپیوتری خود یا در گیم نت ها بازی کرده باشید . این بازی که از گرافیک بالا برخوردار است و بازی فکری و به صورت استراتژیکی می باشد از محبوبیت بالا و طرفداران زیادی در سبک بازی های ساخته شده با سبک استراتژیک دارد.
WarCraft از اندک بازی هایی است که در تمامی ویرایش های عرضه شده خود عالی درخشیده و به هیچ گاه کلاس کیفیتی بازی خود را پایین نیاورده و همیشه با هر عرضه در صدر زیباترن بازی های دنیا قرار می گرفت.
این بار در میهن دانلود قصد داریم تا مجموعه دو نسخه از ورژن جدید این بازی برای شما کاربران محترم میهن دانلود در سایت قرار دهیم که نام این دو نسخه Warcraft III Reign of Chaos و Warcraft III The Frozen Throne می باشد که این دو نسخه در یک مجموعه فشرده شده در اختیار شما قرار گرفته است.
Warcraft III نام پکیج بسیار پرطرفدار و محبوب عرضه شده برای سومین نسخه این بازیست که تمامی علاقمندان به بازی های رایانه با آن آشنایی کامل دارند چراکه مطرح ترین بازی در سطح گیم نت ها و شبکه های بازی ایرانی و خارجی می باشد. این بازی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد گرافیکی، هیجان بسیار بالا و فیلم نامه بسیار جذاب هنوز پس ازگذشت 4 سال از عرضه آن به عنوان محبوب ترین بازی رایانه ای استراتژیک در گیم نت ها مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 10:58 ] [ behnam17 ]

تابستان سال ۱۹۴۴، لهستان: ارتش سرخ در حال زمینه سازی حمله و کشتار Wehrmacht می باشد – و شما درست در وسط این جنگ حضور پیدا می کنید. شما به عنوان یک سرباز آلمانی یا روسی در خط مقدم جبهه حضور دارید، بسته به مهارت ها و آمادگی تاکتیکی که شما دارید می توانید سرنوشت ساز جان خود در میدان جنگ باشید. به ارتش خود فرمان دهید ، در جنگ های کشنده هوایی به آسمان ها پرواز کنید و افراد نظامی خود را تجهیز نمایید. گرمای زمین های داغ نظامی منتظر شما می باشد تا با خود و دوستان خود به جنگ بپردازید. این بازی دقیقا همان جایی است که شما چهره ی واقعی نبرد را خواهید دید! شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Iron Front Liberation 1944 cover small دانلود بازی Iron Front: Liberation 1944 برای PC

 

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 30 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 17:39 ] [ behnam17 ]

– خود را برای مسابقه ای مهیج و سراسر هیحان آماده کنید . در بازی علاوه بر سرعت ، می بایست مهارت کنترل ماشین را نیز داشته باشید تا بتوانید در مراحل مختلف بازی اول شوید . بازی با یک سیستم کنترل جذاب و همچنین آهنگ های متنوع ، می تواند لذتی بی پایان را برای شما به ارمغان بیاورد . با استفاده از مخروط ها، لاستیک ها و بشکه های منفجر شونده میتوانید سایر رقبای خود را از نابود کنید تا شانس شما برای قهرمانی بیشتر شود . همچنین می توانید با استفاده از راه های میانبر سریعتر به نقطه ی پایان برسید . ۲۰ اتومبیل مختلف در ۴ کلاس متفاوت با هشت رنگ متنوع ، بازی کردن به صورت چند نفره ، راه های متنوع در شرایط آب و هوایی متفاوت و … از سایر ویژگی های این بازی مهیج می باشند .

 

Bang Bang Racing بازي سرگرم كننده و مهيج Bang Bang Racing

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 30 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 17:37 ] [ behnam17 ]

عنوان یک بازی استراتژیکی و همچنین RPG می باشد که شما را به محیطی بزرگ و رنگارنگ در کشور سوئد می برد . این بازی ترکیبی از مکانیک رزمی RPG می باشد که از بازی های قدیمی و کلاسیک RPG و همچنین RTS تبعیت می کند . سه دسته از قومیت های مختلف برای به دست گرفتن کنترل جهان با هم دیگر در رقابت هستند و شما نیز می بایست تیم خود را به درستی هدایت کنید تا در این جنگ بی رحم پیروز شوید . برای مراحل بازی بیش از ۶۰ مکان مختلف طراحی شده است و در یک محیط گسترده می بایست اقدام به مبارزه کنید . به راحتی خواهید توانست ابزارهای جنگ و سایر امکانات خود را گسترش دهید تا قدرت شما افزایش پیدا کند . شما می توانید بازی را به صورت تکنفره و یا Co-Op تجربه کنید . در ادامه می توانید نسخه ی معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Krater دانلود بازي استراتژيكي Krater براي PC

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 30 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 17:36 ] [ behnam17 ]

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد. آخرین و جدیدترین مرحله های این بازی را در ورژن ۲٫۴٫۱ این بازی تجربه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

angry نسخه جديد بازي پرندگان خشمگين Angry Birds Seasons v2.4.1

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 30 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 17:35 ] [ behnam17 ]

نام یکی از بازی های جدید و بسیار زیبا برای گوشی های پاکت پی سی می باشد که به تازگی منتشر شده است.این بازی دارای محیطی بسیار زیبا و با گرافیک بسیار خوب می باشد و از جمله بازی های اکشن و همینطور ترسناک به حساب می آید.فرمت این بازی cab می باشد و قابل نصب بر روی گوشی های دارای سیستم عامل ویندوز موبایل ۶٫۵ و ویندوز موبایل ۶٫۱ می باشد. هم اکنون این بازی پاکت پی سی را می توانید از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

terminator بازی اکشن Terminator Salvation برای گوشی های پاکت پی سی

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 30 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 17:33 ] [ behnam17 ]

بازی زیبای The Way Of The Cossack الهام گرفته از رمان کلاسیک Nikolai Gogol می باشد که مربوط به درگیری و جنگ در قرن شانزدهم می باشد، که در لهستان و اوکراین اتفاق می افتد. بازی سبکی اکشن و ماجرایی دارد و یکی از کمیاب ترین ها می باشد که توسط کمپانی GFI حمایت یافته و منتشر شده است. گیم پلی عالی و گرافیک مناسب در بازی باعث محبوبیت آن شده است. بیش از ۴۰ مرحله متنوع را تجربه خواهید کرد که در هریک از این مراحل ویژگی های جدید کاراکتر را کشف خواهید کرد. انواع سلاح های سرد و گرم و سنگین را برای نابودی دشمن استفاده خواهید کرد و باید در طول روز مأموریت های خود را به انجام برسانید. ۷ مکان مختلف در بازی وجود دارد که هریک دارای طبیعتی زیبا هستند. با انجام هرمأموریت امتیاز کسب خواهید کرد و امکانات جدیدی به دست خواهید آورد که باعث هیجان انگیزتر شدن بازی می شوید.

بازی زیبای The Way Of The Cossack را هم اکنون می توانید از وبلاگ آرام ۱۳۷۶ دانلود نمایید.

لینک های دانلود در ادامه مطلب.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 8:8 ] [ behnam17 ]

بازی Saints Row 2 ساخته کمپانی THQ که سبکی اکشن و مهیج دارد، دنباله نسخه یک این بازی می باشد که در سال ۲۰۰۶ ارائه شد. سبک این بازی آزاد را می توان بسیار شبیه به سری بازی های GTA معرفی کرد، که بسیاری معتقد بر این گفته اند که Saints Row 2 در رده بهتر و بالاتری از GTA قرار دارد. همه شخصیت های حاضر در بازی به طور زیبا و حرفه ای طراحی شده اند و داستان این بازی مربوط به شهر افسانه ای Stillwater می باشد که بسیار شبیه به شهر نیویورک طراحی شده است. قهرمان داستان به حبس محکوم شده است و باید به کمک هم سلولی خود از زندان فرار کند، پس از فرار وارد شهر می شود و باید ماموریت های مخفیانه ای را به انجام برساند. صحنه های جالب و غافل گیرکننده ای را در این بازی مشاهده خواهید کرد مثلا دوست شما به طرفتان اسلحه می کشد و شما را تهدید به انجام کاری می کند و شما نیز قدرت انتخاب و پاسخگویی به وی را دارید. علاوه بر ماموریت های سرّی، برخی کارهای دیگر را نیز انجام می دهید، مثلا می توانید با گرفتن گروگان پول بدست بیاورید و یا می توانید خودسرانه با مردم زد و خورد داشته باشید و با پیروزی در مبارزات تن به تن امتیاز کسب کنید. سلاح های گرم و سرد را می توانید داشته باشید و از هر وسیله ای می توانید برای نابودی دشمن استفاده کنید. در بازی دشمن اصلی شما پلیس خواهد بود ولی چنانچه که به یکی از افراد گروهک های خلافکار و زیرزمینی حمله کرده و یا وی را بکشید، باید منتظر حمله ای بزرگ از جانب افراد گروه وی باشید. امکان رانندگی، شنا، دویدن و برخی کارهای خاص از طرف کاراکتر اول بازی خصوصیاتی است که باعث جذابیت این بازی مهیج شده است. امکان استتار و مخفی شدن نیز در بازی به طور زیبایی وجود دارد که شما در مواقع خطر می توانید از آن استفاده کنید. وجود انبار مهمات شامل مسلسل های سنگین، قدرت کنترل از راه دور برخی سلاح ها، گرافیک فوق العاده، محیطی شبیه سازی شده و چشم نواز از دیگر خصوصیات منحصربفرد این بازی می باشد. لازم به ذکر است که این بازی توسط تیم آرام ۱۳۷۶ با روش های خاص و منحصربفرد از ۱۱ گیگابایت به ۴ گیگابایت کاهش حجم پیدا کرده و این درحالی است که کوچکترین حذفیاتی در بازی اعمال نشده است.

بازی زیبای Saints Row 2 را هم اکنون می توانید از وبلاگ آرام ۱۳۷۶ دانلود نمایید.

دانلود بازی اکشن و آزاد دسته خلافکاران دو Saints Row 2


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 8:2 ] [ behnam17 ]

بازی جدید و زیبای Age of Conan: Unchained اخیرا توسط کمپانی Funcom ساخته و منشتر یافته است. این بازی زیبا را افسانه ای لقب داده اند زیرا همانند بازی های تاریخی و تخیلی در محیطی شبیه سازی شده و جادویی اتفاق می افتد. در دنیای سحر و جادوها باید به مصاف دشمنان جادوگر خود رفته و باید با اتکاء به وفاداری دوستان و همرزمان خود در برابر شروران ایستادگی کنید. جنگجوی قدرتمندی که صاحب شمشیر افسانه ای می باشد قصد مقابله با شرارت ها و جادوگران پلید را دارد و در مقابل موجودات عجیبی که به دشمن خدمت می کنند مانع دستیابی قهرمان به شروران اصلی داستان خواهند شد. گفتنی است که این بازی در سال های پیش با نسخه های متفاوتی از Age Of Conan منتشر شده بود که می توان بازی Age of Conan: Hyborian Adventures را نام برد که چندین بار برنده جایزه E3 awards شد. کاراکترهای قدرتمند که به طور خاص و ویژه ای طراحی شده اند، نمایش فیلم هایی از زندگی پیشین Znamenty (کاراکتر بازی)، داستان بسیار قوی، گرافیکی فوق العاده و گیم پلی عالی از نقاط قوت این بازی محسوب می شود.

نسخه جدید از این مجموعه را برای اولین بار از وبلاگ آرام ۱۳۷۶ به طور رایگان می توانید دریافت کنید.

 

دانلود بازی جدید و اکشن Age Of Conan: Unchained 2011

لینک های دانلود در ادامه مطلب.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 8:1 ] [ behnam17 ]

بازی های ماشین سواری و سبک Racing / Simulator از محبوبیت خاصی در بین گیمرها برخوردار است و هر روز به تعداد طرفداران آن افزوده می شود، از این رو جدیدترین نسخه از سری بازی های Fsoneclub را که مربوط به شبیه سازی مسابقات رانندگی فرمول یک است را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. بازی مهیج Fsoneclub 2011 توسط کمپانی I.P.M حمایت یافته و منتشر شده است که این نسخه نسبت به نسخه های پیشین ارتقاء کیفی بسیار زیادی در بخش گرافیک، صداگذاری، گیم پلی و مدل سازی داشته است و تغییرات چشم گیر و حرفه ای را در آن مشاهده می کنیم که باعث زیباتر جلوه دادن بازی نیز شده است. مدل های مختلف خودروهای مسابقات فرمول یک در این بازی به طور زیبا و با ظرافت خاصی طراحی شده است و همچنین می توانید به انتخاب طرح و رنگ آن ها بپردازید و تغییراتی از لحاظ مکانیکی و قطعات، در خودروی خود اعمال کنید. بازی از گیم پلی فوق العاده ای برخوردار است و همه چیز به طور شگفت زده ای شبیه سازی شده است. از اجرای این بازی هرگز احساس خستگی و تکراری بودن را نخواهید داشت و در حالات مختلف مسابقه ای می توانید بازی را اجرا کرده و مقام کسب کنید.

بازی زیبای Fsoneclub 2011 را هم اکنون می توانید از وبلاگ آرام ۱۲۳۷۶ دانلود نمایید.

دانلود بازی مهیج و جدید شبیه ساز مسابقات رانندگی فرمول یک Fsoneclub 2011

لینک های دانلود در ادامه مطلب.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 7:59 ] [ behnam17 ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 3931
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 2



Alternative content