نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازار دانلود فیلم آهنگ بازی نرم افزار و آدرس yazarloo12.mihanblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یک بازی بسیار زیبا، جذاب و سرگرم کننده برای ویندوز می باشد که شما نقش یک مدیر فروشگاه را بر عهده دارید و باید وظایف تان را به بهترین شکل انجام دهید. ابتدا با فروشگاهی کوچک شروع خواهید کرد و سپس با پیشرفت در کارتان، فروشگاه تان را نیز گسترش می دهید و مشتری های بیشتری را به سمت خود جلب کرده و درآمدتان نیز افزایش پیدا خواهد کرد. این بازی بسیار سرگرم کننده بوده و علاوه بر گرافیک بسیار مناسب، از حجم بسیار مناسبی نیز برخوردار است. بازی Supermarket Management را در ادامه با لینک مستقیم از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Supermarket Management 2 دانلود بازی مدیریت سوپر مارکت Supermarket Management 2 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:16 ] [ behnam17 ]

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Julia’s Quest: United Kingdom را برای شما عزیزان در دانلودها معرفی می کنیم. سبک بازی بسیار معروف بوده و دارای طرفداران بسیاری نیز می باشد. شما در این بازی باید اشیا یکسان را مرتب نمایید تا بتوانید مراحل را تکمیل نمایید. بازی Julia’s Quest: United Kingdom دارای گرافیکی بسیار جذاب بوده و از حجم بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد. امید است این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Julias Quest United Kingdom دانلود بازی Julias Quest: United Kingdom برای PC

 

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:15 ] [ behnam17 ]

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Jewel Quest 6: The Sapphire Dragon را برای شما عزیزان در دانلودها معرفی می کنیم. سبک بازی بسیار معروف بوده و دارای طرفداران بسیاری نیز می باشد. شما در این بازی باید اشیا یکسان را مرتب نمایید تا بتوانید مراحل را تکمیل نمایید. بازی Jewel Quest 6: The Sapphire Dragon دارای گرافیکی بسیار جذاب بوده و از حجم بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد. امید است این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Jewel Quest 6 The Sapphire Dragon دانلود بازی Jewel Quest 6: The Sapphire Dragon برای PC

 

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:14 ] [ behnam17 ]

یک بازی داستانی بسیار زیبا و دیدنی می باشد که شما باید اشیا گمشده در بازی را پیدا کرده و به روند پیشرفت بازی کمک نمایید. قطعه ای از طلسم باستانی گم شده است که Lara Gates شخصیت این بازی قبل از این که دیر شود باید این قطعه را پیدا کند… بازی دارای داستان و گرافیک بسیار جالبی می باشد. امیدواریم بازی بسیار زیبای Lara Gates: The Lost Talisman مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود. 

 

Lara Gates The Lost Talisman بازی ماجرایی Lara Gates: The Lost Talisman برای PC

 

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:13 ] [ behnam17 ]

یک بازی داستانی بسیار زیبا و دیدنی می باشد که شما باید اشیا گمشده در بازی را پیدا کرده و به روند پیشرفت بازی کمک نمایید. داستان از این جا شروع می شود که پروفسور ویلیام دایر شهری چندین هزارساله را کشف می کند و متوجه چیزهای غیر عادی در این شهر می شود. شما باید پروفسور را در این شهر مرموز و یخ زده کمک نمایید. امیدواریم بازی بسیار زیبای Mystery Stories: Mountains Of Madness مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود. 

 

Mystery Stories Mountains Of Madness بازی راز آلود Mystery Stories: Mountains Of Madness برای PC

 

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:11 ] [ behnam17 ]

پنجمین قسمت از سری بازی های پرطرفدار وبسیار زیبای Splinter Cell می باشد که توسط کمپانی  Ubisoft Montreal سازنده نسخه های پیشین بازی طراحی شده و توسط Ubisoft قرار است در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی زیبا برروی کنسول های مختلف ایکس باکس ۳۶۰،DS ودر تاریخ ۲۷ آپریل برای PC  منتشر گردد. در این نسخه از بازی ماجراهای Sam Fisher (نقش اصلی بازی) در پنجمین سری بازی های مبتنی بر حرکات پنهانی ادامه می یابد، و داستان بازی دوسال پس از حوادث Splinter Cell: Double Agent رخ می دهد، اما در این نسخه تمامی قوانین عوض شده اند، هنگامی که داستان بازی بگونه ای دراماتیک تغییر می نماید که سبک بازی خاص بازی Splinter Cell  را برای همیشه دگرگون می نماید. فیشر دیگر نمی تواند از ابزارها و آن عینک نمادین سبزرنگی که غالبا به همراه داشت استفاده نماید، ولی قابلیتهای کاملا جدید و اکشن دیدنی به بازی افزوده شده است که بدون شما را غافل گیر می کند. تحقیقات در مورد مرگ دختر سام که “سارا” نام داشت، بصورت اتفاقی مامور سابق، “سام فیشر” را به سمت حقیقتی می کشاند که حاکی از این است که توسط گروه قبلی که برای آنها کار می کرده یعنی Third Echelon مورد خیانت واقع شده است ومرگ دختر وی تصادفی نبوده است. اکنون فیشر که راهی برای بازگشت ندارد خود را در جدالی با زمان برای خنثی نمودن نقشه ای تروریستی که میلیونها تن را تهدید می کند مواجه می بیند.

 

 splinter cover دانلود بازي جديد و بسيار زيباي Splinter Cell : Conviction

 

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:10 ] [ behnam17 ]

ترکیبی از بازی Counter-Strike که برنده جایزه شده و Source که تکنولوژی پیشرفته ای در زمینه بازی می باشد را با هم به ارمغان آورده است. با آخرین دستاوردها و تفکرات حرفه ای در گرافیک بازی ، و همچنین آپدیت شدن صداها و حرکات طبیعی بازیکنان ، بازی شکلی تازه به خود گرفته است. گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و تعداد بسیاری نقشه بازی به آن افزوده شده است. از ویژگی هایی که در این نسخه می توان به مواردی اشاره کرد همچون: افزودن امکاناتی به برخی از تفنگ ها که در یک لحظه به شلیک ۲ گلوله بپردازد ، برطرف کردنی باگ که تفنگ مقداری آهسته می شود ، برطرف کردن مشکل بمب C4 که قبل از منفجر شدن به شما پول می داد ، اضافه کردن صداهای ترکیب شده در منوی کاربری . شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 |روش تبدیل زبان بازی به انگلیسی افزوده شد|

 

 counter cover دانلود بازي بسيار زيباي Counter Strike: Source v45 Non Steam

 

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:7 ] [ behnam17 ]

اگر دقت کرده باشید کمتر بازیی را خواهید یافت که به سبک استراتژیک بوده و در عین حال قابل حمل و بدون نیاز به نصب (پرتابل) باشد. بازی که الان پیش روی شماست یک بازی فکری و مهیج در سبک استراتژیک است. این بازی مربوط می شود به عصر ناپلئون و جنگ هایی که این فرمانده بی نظیر آن ها را رهبری کرده است. شما در نقش فرمانده جنگ بایستی با ساختن قلعه ها و تجهیزات جنگی به رویارویی با دشمنانتان بپردازید. آرایش جنگی سربازان و نحوه توزیع مکانی آن ها و انتخاب مناطق امن برای کارگاههای ساخت تجهیزات جنگی و تولید سرباز نقش بسیار مهمی در پیروزی شما خواهد داشت. از ویژگی های بسیار جذاب بازی تجربه انواع مختلف شرایط آب و هوایی از جمله برف و باران و گل و مناطق جنگی است.
 ویژگی های بازی:
 
ـ گرافیک فوق العاده بازی
 ـ پوشش گسترده نقشه اروپا با جزییات شگفت انگیز
 ـ استخدام فرماندهان تاریخی از جمله نی، بلاچر، ولینگتون و ...
 ـ تجربه جذاب انواع شرایط آب و هوایی در طی مراحل
 ـ قابلیت بازی چند نفره تحت شبکه LAN و PBEM و اینترنت
 ـ و ...
 حداقل سیستم مورد نیاز:
 
ـ سیستم عامل xp or vista
 ـ پردازنده مرکزی pentium3
 ـ کارت گرافیک 64MB
 ـ حافظه موقت 512MB

cnaw-frontshot-800px.jpgتصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.
 


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:5 ] [ behnam17 ]

زمانی که جنگ های خونین و خشن قلب اروپا را فرا گرفته و ده ها نفر از قبایل گالیک برای دستیابی به زمین و ثروت های هنگفت مناطق جنگ زده با یکدیگر جنگ و جدال می کنند شما باید ابتکار و دقت و توانایی خود را به کار برده و موقعیت خود را در این پیکار عظیم تثبیت کرده و روز به روز قدرت خود را افزایش دهید تا بتوانید به بزرگترین پادشاهان سلتیک تبدیل شوید. در این راه باید قوای نظامی خود را تقویت کرده و مراقب تمام نیروهای کارگری خود باشید تا بتوانید رفته رفته بر قوای نظامی خود افزوده و قدرت خود را افزایش دهید. در این راه قبایل وحشی و بی رحم آلمانی هر آنچه را که بر سر راه خود می بینند نابود می کنند، باید مراقب آن ها باشید تا آسیبی به نیروهای خودی وارد نشود و احیانا کل نیروهای خودی از بین نروند. بازی "پادشاهان سلتیک" یکی از بازی های بسیار زیبا در زمره بازی های استراتژیک است که مربوط است به زمان جنگ های ناپلئونی. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) آماده دانلود شده است.
 ویژگی های بازی:
 
ـ بازی بدون نیاز به نصب
 ـ گرافیک بسیار بالا و زیبا
 ـ تجهیزات ساختمانی و انواع سلاح های متنوع و غیر تکراری
 ـ بازی برگرفته از وقایع اتفاق افتاده گذشته
 ـ و ...
 حداقل سیستم مورد نیاز:
 
ـ سیستم عامل xp or vista
 ـ پردازنده مرکزی حداقل pentium3
 ـ حافظه موقت حداقل 512MB
 ـ کارت گرافیک حداقل 256MB

2ezgtap.jpgتصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.
 


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:3 ] [ behnam17 ]

1772.jpgبازی های کامپیوتری در سبک های مختلفی ارائه می شوند که هر کدام از این سبک ها دارای طرفداران و علاقمندان خاصی می باشد و هرکدام از این سبک های بازی های رایانه ای دارای محیط و شور و هیجان منحصر به فردی می باشد که هر بازی را از بازی دیگر متمایز می کند. سبک بازی استراتژیک یا فکری ، مدیریتی به شما امکان مدیریت و انجام عملیات فکری که باید این عملیات با تفکر و ایده خاصی لحاظ شوند را برای یک منطقه یا یک محیط خاص می دهد. در این بازی ها شما به عنوان یک امپراطور یا یک فرمانده ، مدیریت کلیه منطقه تحت سلطه خود را بر عهده دارید و باید در جهت دفاع ، حمله و افزایش قلمرو خود در بازی اقدام کنید ، مدیریت سربازان را بر عهده بگیرید تعداد آنها را افزایش دهید ، آنها را آموزش دهید ، آنها را به جنگ با دشمنان بفرستید و در بازی پیشرفت کنید.
Battle for Troy نام یکی از بازی های ساخته شده در سبک بازی های استراتژیک می باشد که توسط کمپانی ValuSoft ساخته شد و به وسیله کمپانی Zono Inc. در عرصه بازی های رایانه ای با سبک استراتژیک منتشر شد.
همانطور که از نام بازی پیداست ، نبرد برای تروی ، تروی نام منطقه ای از بازی می باشد که شما برای محافظت و مدیریت و حفظ آن منطقه از خطرات و افزایش قلمرو با دشمنان خود در نبرد و جنگ خواهید بود. در این بازی پادشاه منطقه تروی توسط دشمنان ربوده می شود که همین موضوع به عنوان محور اصلی داستان در بازی به شمار می آید که نبرد اصلی شما برای نجات پادشاه سرزمین خودتان است که در بازی بیشتر با آن آشنا خواهید شد.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:0 ] [ behnam17 ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 2



Alternative content