نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازار دانلود فیلم آهنگ بازی نرم افزار و آدرس yazarloo12.mihanblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

Swampy نام تمساحی است که در زیر شهر زندگی می کند. او شخصیتی متفاوت از سایر تمساحهها دارد. باهوش، دوست داشتنی و صمیمی است.و علاقه زیادی به حمام کردن پس از یک روز سخت کاری دارد. برای شستشو نیاز به آب دارد. سایر تمساحها به لوله کشی آب او صدمه وارد نموده اند. به Swampy کمک نمایید تا لوله کشی را ترمیم نموده و آب را به حمامش برساند.

این بازی بیش از ۱۶۰ مرحله دارد و مراحل جدید به صورت منظم و رایگان به آن اضافه می شوند.

قابل نصب بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر

رمز فایل: www.lnet.ir

 

 


 

 

 

Download Where's My Water Android (461)

 

 


 

 

VN:F [1.9.7_1111]
امیتاز ۹.۷/۱۰ (۱۱ تعداد رای )
دانلود بازی اندروید Where's My Water, 9.7 out of 10 based on 11 ratings

مطالب مرتبط:


برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 26 / 4 / 1391برچسب:, ] [ 7:33 ] [ behnam17 ]

shougan 2 دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PC

|برای خرید پستی کلیک کنید|

دانلود بازی Total War: Shogun 2 نسخه نهایی و معتبر SKIDROW برای PC. بازی در قرن ۱۴-۱۵ رخ میدهد ژاپن غرق در هرج و مرج است. قبایل بسیاری در این کشور وجود دارند و هر کدام بر منطقه ای تسلط دارند و با یکدیگر میجنگند ولی همه یک هدف دارند : فتح کیوتو پایتخت و مرکز فرمانروایی ژاپن! پس تلاش شما هم باید برای فتح کیوتو باشد تا خاقان ژاپن شوید و بر سایر قبایل فرمانروایی کنید و ژاپن را یکپارچه سازید. مثل تمام بازی های استراتژیک داستان پر پیچ و خمی در انتظارتان نیست اما بازی شما را با چالش هایی روبرو می کند که در دل هیچ داستان عجیب و غریب و پر پیچ و خم پیدا نمی شود! برای اجرای این بازی به گرافیک بالایی احتیاج دارید ولی اگر فاقد کارتهای گرافیکی آنچنانی هستید نگران نباشید بازی حتی با جزئیات پایینتر هم زیباست! گرافیک بازی نسبت به نسخه قبلی یعنی ناپلئون تغییر زیادی کرده و بهبود یافته! انمیشن ها روان تر شده اند،لودینگ ها کوتاه تر شده،حرکت واحد ها در میدان نبرد نرم شده و موقعی که سربازان با یکدیگر مشغول جنگیدن هستند احساس میکنید دو نفر در واقعیت در حال نبرد اند وجنگ های دریایی هم با جزئیات بسیار بالا به نمایش در می آیند،حتی وزش باد به وسیله ی حرکت اجسام معلق در فضا معلوم میشود! در نقشه و خارج از میدان نبرد هم جزئیات بالاست!

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

- ۲ GHz Intel Dual Core processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor , or AMD equivalent (with SSE2)
– 1GB RAM (XP), 2GB RAM (Vista / Windows7)
– 256 MB DirectX 9.0c compatible graphics card (shader model 3)
– 1024×768 minimum screen resolution
– 20GB free hard disk space

 

 

 total war shogun 2 napoleon soundtrack itunes 200x150 دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PC shogun2 fall of the samurai screenshot2 200x150 دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PC

Shogun2 total war screenshots 200x150 دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PC 544509516 200x150 دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PC

 

 buy icon دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PC  برای خرید کلیک کنید (قیمت ۶۰۰۰ تومان)

 buy icon دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PC  برای خرید کلیک کنید (قیمت ۶۰۰۰ تومان)

favicon دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PC دانلود از WUpload :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

پارت ۱۳

پارت ۱۴

پارت ۱۵

پارت ۱۶

پارت ۱۷

پارت ۱۸

پارت ۱۹

پارت ۲۰

پارت ۲۱

پارت ۲۲

پارت ۲۳

پارت ۲۴

پارت ۲۵

پارت ۲۶

پارت ۲۷

پارت ۲۸

پارت ۲۹

پارت ۳۰

پارت ۳۱

پارت ۳۲

پارت ۳۳

پارت ۳۴

پارت ۳۵

پارت ۳۶

پارت ۳۷

پارت ۳۸

پارت ۳۹

پارت ۴۰

پارت ۴۱

پارت ۴۲

پارت ۴۳

پارت ۴۴

پارت ۴۵

پارت ۴۶

پارت ۴۷

پارت ۴۸

پارت ۴۹

پارت ۵۰

Download دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PC دانلود با لینک مستقیم :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

پارت ۱۳

پارت ۱۴

پارت ۱۵

پارت ۱۶

پارت ۱۷

پارت ۱۸

پارت ۱۹

پارت ۲۰

پارت ۲۱

پارت ۲۲

پارت ۲۳

پارت ۲۴

پارت ۲۵

پارت ۲۶

پارت ۲۷

پارت ۲۸

پارت ۲۹

پارت ۳۰

پارت ۳۱

پارت ۳۲

پارت ۳۳

پارت ۳۴

پارت ۳۵

پارت ۳۶

پارت ۳۷

پارت ۳۸

پارت ۳۹

پارت ۴۰

پارت ۴۱

پارت ۴۲

پارت ۴۳

پارت ۴۴

پارت ۴۵

پارت ۴۶

پارت ۴۷

پارت ۴۸

پارت ۴۹

پارت ۵۰

Size دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PC حجم بازی: ۲۳ گیگابایت

pass دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PCپسور فایل زیپ : www.sibdownload.com
info دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PCبه اشتراک گذاشته شده توسط : سیب دانلود

نمایش مطالب مرتبط:

  1. دانلود بازی Saint Row: The Third برای PC
  2. دانلود بازی Skyrim The Elder Scrolls V برای PC
  3. دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2012 برای PC
  4. دانلود بازی جذاب و مهیج Virtua Tennis 4
  5. دانلود بازی پرطرفدار و استراتژیک Total War: Shogun 2 PC | 2011


برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 24 / 4 / 1391برچسب:, ] [ 9:17 ] [ behnam17 ]
[ دو شنبه 24 / 4 / 1391برچسب:, ] [ 9:14 ] [ behnam17 ]

Mass Effect 3 دانلود بازی Mass Effect 3

 |لینک خرید پستی|

 

دانلود بازی Mass Effect 3 نسخه RELOADED برای PC.  سومین نسخه از سری بازی های Mass Effect که هرساله توسط کمپانی EA انتشار می شود. تفاوت عمده ی این نسخه با نسخه های قبلی ، سیستم نقش‌آفرینی این بازی است که جذابیت بازی را چندین برابر کرده است . به عنوان مثال ، درخت در این نسخه به سیاق بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک، شاخه‌ای طراحی شده است. نمونه ای دیگر از نقش آفرینی نیز در این نسخه وجود دارد که بسی زیباست ،  که شما وقتی به طرف یک سرباز تیری میزند ، او احساس ترس می کند و از خود عکس العمل های جالبی نشان می دهد . . .

 

 

| DLC Unlocker و آپدیت جدید اضافه شد |

 

 

 

ss63 200x150 دانلود بازی Mass Effect 3 RvgxYRd 200x150 دانلود بازی Mass Effect 3

8TFM4wA 200x150 دانلود بازی Mass Effect 3 J49GMCJ 200x150 دانلود بازی Mass Effect 3

 

 

توضیحات بیشتری از بازی از سایت بازی سنتر:

 نکته مثبت این سیستم، عمق بخشیدن به سیستم نقش‌آفرینی بازی است. گیمر باید دقیقا انتخاب کند که قرار است فرمانده شپرد او تبدیل به چه نوعی از یک کلاس مختلف شود. تصمیمات اشتباه در این نوع نقش آفرینی دست آخر برای گیمر شخصیتی باقی می‌گذارند که نصفه و نیمه از همه قدرتها برخوردار است و در نهایت هم نمی تواند هیچ استفاده‌ای از آنها بکند. در مورد نکته منفی این سیستم جدید، هنوز چیزی به ذهنمان نرسیده است!

از انتقادات مطرح سری مس افکت، اسلحه خانه شپرد بوده است. به عنوان قهرمان بشریت و کسی که مقدر است تا کهکشان را نجات دهد، شپرد همیشه یک قدم با جنگیدن با لوازم آشپزخانه فاصله داشته است و آن یک قدم هم توانایی شلیک در اسلحه های شپرد است که در وسائل آشپزخانه موجود نیست. اسلحه‌های سری مس افکت (به جز برخی سلاح‌های قابل دانلود یا ویژه پیش خرید) طراحی بدی داشته‌اند، بدون تنوع بوده‌اند و تقریبا همه یک کار را می‌کردند؛ تیر می‌زدند اما بعضی‌ها زورشان بیشتر بود. اما در مس افکت ۳، سیستم جدید Weapon Customization به گیمر اجازه می‌دهد اسلحه‌اش را آن‌طور که می‌خواهد ارتقا دهد و مطابق سلیقه و نحوه بازی‌اش اسلحه‌اش را انتخاب کند. کار با این سیستم خیلی ساده است، باید یک میز کار پیدا کنید و دکمه مورد نظر را فشار دهید. یک صفحه خیلی ساده باز می شود که امکانات اسلحه تان را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید امکاناتی مثل افزایش بُرد یا قدرت اسلحه به آن اضافه کنید، یا از لوازم جانبی مثل دوربین و لیزر استفاده کنید.

از نظر بصری، مس افکت ۳ در واقع نسخه بهینه شده مس افکت ۲ است و تغییر محسوسی در آن احساس نمی‌شود. گرافیک بازی «حیرت انگیز» نیست، اما طراحی هنری بازی چرا. مهمترین پیشرفت بصری مس افکت نسبت به نسخه قبلی خود در طراحی محیطها و زمینه بصری بازی است. محیط بازی بزرگتر شده است و اتفاقات خیلی زیادی هستند که خارج از محیط و در دور دست می‌افتند که نسبت به طراحی‌های بسته و ناقص محیط خارجی در نسخه‌های قبلی پیشرفت قابل توجهی است. در طراحی بصری مس افکت ۳ به تنوع توجه زیادی شده است. Bioware با انتخاب دنیاهای متفاوت برای این نسخه بازی، این امکان را به تیم خود داده است تا در رنگ‌بندی‌ها و طراحی‌های محیطی مختلفی کار طراحی مرحله را به چالش بکشند و ظاهرا تیم سازنده بازی به خوبی از عهده این امر برآمده است.

 

اما در بین این همه تغییر مثبت خبری بود که به ذائقه خیلی از طرفداران بازی نساخت و آن امکان بازی چند نفره بود که برای اولین بار به این سری اضافه شده است. به حالت Galaxy at War مس افکت ۳ که امکان بازی Co-Op بصورت آنلاین به بازیکن می‌دهد همچنان چه از طرف منتقدین چه از طرف گیمرها با دیده تردید نگاه می‌شود. مس افکت گلکسی چیز جدیدی در زمینه بازی آنلاین به مخاطب ارائه نمی‌دهد. اکثر مُدهای بازی تکراری هستند و Bioware تصمیم گرفته‌ است از همان فرمول موفق بازی های سوم‌شخص دیگر برای مس افکت نیز استفاده کند. شاید بتوان تنها نکته جدید این حالت Co-Op را امکان بازی کردن با سایر نژادهای سری بازیهای مس افکت دانست.

در حالت Galaxy at War شما باید از میان نژادهای مختلفی شخصیت خود را انتخاب و طراحی کنید، گیم‌پلی نمایش داده شده حالتی شبیه حالت Horde بازی Gears of War است. دشمنان در گروه های مختلف به سمت شما می آیند و شما باید ضمن انجام یکسری ماموریت ها سعی کنید زنده بمانید. گیم پلی بازی تغییری نسبت به حالت تک‌نفره آن نکرده است، هرچند هر نژاد یک‌سری قدرت‌های خاص دارد. در جریان حالت کوآپ، شخصیت‌ها به تدریج ارتقا میابند و به تجهیزات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنند. برای اینکه حالت Survival از خشکی همیشگی دربیاید Bioware ماموریتهای مختلفی مثل حفظ یک منطقه خاص از نقشه، هک کردن کامپیوترها و یا جمع‌آوری آیتم‌های مختلف از گوشه و کنار محیط برای گیمرها در نظر گرفته است. تاکید حالت کوآپ، دقیقا روی کوآپ بودن آن است. افراد یک تیم باید با یک‌دیگر کار کنند تا بتوانند پیشروی کنند. اگر یکی از اعضای تیم بیش از حد آسیب ببیند روی زمین می‌افتد و دیگر اعضا باید او را به بازی برگردانند، هرچند این حالت Revive مدت زمان محدودی دارد. البته اگر بقیه اعضای تیم زنده بمانند در شروع دور بعد، بازیکنی که مُرده باشد به بازی بازخواهد گشت. دشمنان به تدریج سخت‌تر می‌شوند، بطور مثال بعضی از کماندوهای سربروس به قدری در قالب دفاعی و زره ظاهر می‌شوند که بخشی از تیم باید آن‌ها را به سمت خود بکشد تا گروه دیگر از پشت به آن ها حمله کنند. در طول بازی بازیکن پول و XP به دست می‌آورد که برای خرید تجهیزات و افزایش Level استفاده می‌شوند. اما چیزی که باعث نگرانی می‌شود این است که بعد از مدتی، شما این امکان را دارید که شخصیت مالتی پلیر خود را به حالت تک‌نفره بازی انتقال دهید و از آن استفاده کنید. اینکه چه استفاده‌ای از این شخصیت می‌توان کرد، هنوز مشخص نیست اما ظاهرا می‌توان از XP یا پول به‌دست‌آمده در حالت تک‌نفره نیز استفاده کرد. این یعنی دقیقا خلاف روالی که بازی برای به چالش کشیدن بازیکن در سیستم نقش‌آفرینی استفاده کرده بود. اما نهایتا، Bioware فرمول یک تجربه عالی آنلاین را به خوبی به دست آورده‌ است، هرچند هیچکس نیازی به Galaxy at War احساس نکرده بود و نبودش در بازی احساس نمی‌شد، اما ظاهرا یک تجربه اعتیادآور آنلاین نیز به بسته مس افکت اضافه شده است. سوال فقط اینجاست که تعاملات این بخش با حالت تک‌نفره بازی چه تاثیری در جریان بازی خواهد گذاشت.

 

 

 buy icon دانلود بازی Mass Effect 3  برای خرید کلیک کنید

Download دانلود بازی Mass Effect 3 DLC Unlocker

Download دانلود بازی Mass Effect 3 دانلود آپدیت جدید

DVD 1:

favicon دانلود بازی Mass Effect 3 دانلود از WUpload :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

پارت ۱۳

پارت ۱۴

پارت ۱۵

پارت ۱۶

پارت ۱۷

پارت ۱۸

Download دانلود بازی Mass Effect 3 دانلود با لینک مستقیم :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

پارت ۱۳

پارت ۱۴

پارت ۱۵

پارت ۱۶

پارت ۱۷

پارت ۱۸

 

DVD 2:

favicon دانلود بازی Mass Effect 3 دانلود از WUpload :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

Download دانلود بازی Mass Effect 3 دانلود با لینک مستقیم :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

Download دانلود بازی Mass Effect 3 دانلود کرک جداگانه لینک مستقیم

Size دانلود بازی Mass Effect 3حجم فایل : ۱۴,۱ گیگابایت

Password دانلود بازی Mass Effect 3 پسورد فایل زیپ : www.sibdownload.com

Home دانلود بازی Mass Effect 3 به اشتراک گذاشته شده توسط : سیب دانلود

نمایش مطالب مرتبط:

  1. دانلود بازی Mass Effect 3 برای XBOX360
  2. دانلود بازی مهیج و زیبای Warhammer 40000 Space Marine 2011 PC
  3. دانلود بازی مهیج و زیبای Deus Ex Human Revolution PC 2011
  4. DLC جدید و نهایی بازی Mass Effect 2 : Arrival
  5. دانلود بازی Mass Effect 2: Lair of the Shadow Broker


برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 21 / 4 / 1391برچسب:, ] [ 9:45 ] [ behnam17 ]

l.a noir cover دانلود بازی L.A. Noire برای PC

 

| به همراه لینک خرید پستی |

 

برای اولین بار در بین سایت های ایرانی دانلود بازی استثنایی و فوق العاده زیبای L.A. Noire نسخه معتبر SKIDROW. داستان بازی ماجرای Cole phlps یک سرباز قدیمی است که وارد بخش traffic و… و مسائل قتل و جنایات دوره ی حول دهه ۴۰ رخ می دهد…بازی از کتاب بسیار معروف نویسنده ی بزرگ جیمز الروی (James Ellroy) الهام گرفته شده است. بازی به راستی روایتگر یک داستان غنی و زیباست به طوری که هر تیکه از مکالمات آن میان npcها (شخصیت های بازی) مهم بوده و کمک به سزایی به حل پرونده ها می کند. همان طور که اشاره شد داستان بازی از کتاب نویسنده ی معروف جیمز الروی که نام آن (l.anoire و l.a.confidential) هست الهام گرفته شده استر که خود مک نامارا (نویسنده و کارگردان بازی) به آن اشاره کرده بود؛پس بر این اساس،تمامی پرونده ها و اماکن بازی براساس وقایع آن سال ها یعنی دهه ی ۴۰تا۵۰ اتفاق افتاده است…برای مثال در یکی از مراحل شما مسئوول حل پرونده ی مشکوکی هستید و باید از فردی بازجویی کنید؛بازی در بخش داستانی هیچ کم و کاستی ندارد. بخش گیم پلی بازی در شهری به نام لس انجلس انجام میشود به طور کلی  گیم پلی بازی L.A.NOIRE تاکید بسیار زیاد در جمع شدن در اماکن شلوغ و جمع اوری شواهد  و صحبت کردن با متهمان  و شاهدانی که میتوانند با حرف زدن های خود دست شما را در باز کردن رمز ورازهای سخت باز بگذارند پس سعی کنید در صحنه جرم بی ارزش ترین چیز ها را هم نادیده نگیریرد . موقع بازجویی از متهمتان باید حواس خود را کاملا جمع کنید زیرا ان ها به این راحتی دم به تله نمیدهند شما باید با سوالات چالش بر انگیزی که از متهمتان میکنید او را گیج کرده و مهارت خود را امتحان کنید همچنین در موقع بازجویی ها به صورت ان فرد نگاه کنید تا متوجه تغییر حالت صورتش بشوید و باید تفاوت حتی یک لبخند واقعی با پوزخند زدن مصنوعی را بفهمید البته اگر نتوانستید سرنخی به دست اورید میتوانید به دوربین هایی که در اتاق باز جویی قرار دارد مراجعه کنید و با دقت فیلم های بازجویی از متهمان را برای پیدا کردن سرنخ  به دست اورید. همچنین وقتی که این سرنخ ها و شواهد هایی که از محل جرم به دست اورده اید را میتوانید به دفترچه ای که همیشه همراه شماست مراجعه بکنید و با ترکیب این سرنخ ها و بازجویی از متهمان در دفترچه خود به نتیجه دلخواه برسید. همچنین سازندگان این بازی را یک OPEN WORLD معرفی کرده اند البته نه مثل بازی جی تی ای که شما ازاد بودید هر جنایتی که دوست داشتید بکنید زیرا شما یک پلیس هستید و قطعا اجازه انجام چنین کارهایی را ندارید. همچنین در بازی گفته شده است که ماموریت هایی جانبی به شکل بازی جی تی ای ۴ و یا سرخپوست مرده رستگاری وجود دارد مثلا در هنگام رانندگی ممکن است به از طرف رادیوی پلیس گزارشی از تیراندازی و یا سرقت ماشین اطلاع داده شود . . .

 

 

 

la noire 20110509030831559 640w 200x150 دانلود بازی L.A. Noire برای PC la noire 20110309042139328 640w 200x150 دانلود بازی L.A. Noire برای PC

la noire 20110228111545520 640w 200x150 دانلود بازی L.A. Noire برای PC la noire 20110309042152186 640w 200x150 دانلود بازی L.A. Noire برای PC

 

 

 buy icon دانلود بازی L.A. Noire برای PC  برای خرید کلیک کنید (قیمت ۷۹۰۰ تومان)

favicon دانلود بازی L.A. Noire برای PC دانلود از WUpload :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

پارت ۱۳

پارت ۱۴

پارت ۱۵

پارت ۱۶

پارت ۱۷

پارت ۱۸

پارت ۱۹

پارت ۲۰

پارت ۲۱

پارت ۲۲

پارت ۲۳

پارت ۲۴

پارت ۲۵

پارت ۲۶

پارت ۲۷

پارت ۲۸

پارت ۲۹

پارت ۳۰

Download دانلود بازی L.A. Noire برای PC دانلود با لینک مستقیم :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

پارت ۱۳

پارت ۱۴

پارت ۱۵

پارت ۱۶

پارت ۱۷

پارت ۱۸

پارت ۱۹

پارت ۲۰

پارت ۲۱

پارت ۲۲

پارت ۲۳

پارت ۲۴

پارت ۲۵

پارت ۲۶

پارت ۲۷

پارت ۲۸

پارت ۲۹

پارت ۳۰

Size دانلود بازی L.A. Noire برای PC حجم فایل : ۱۴ گیگابایت

pass دانلود بازی L.A. Noire برای PCپسور فایل زیپ : www.sibdownload.com
info دانلود بازی L.A. Noire برای PCبه اشتراک گذاشته شده توسط : سیب دانلود

نمایش مطالب مرتبط:

  1. دانلود بازی Need For Speed The Run برای PC
  2. دانلود بازی Skyrim The Elder Scrolls V برای PC
  3. دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 3 برای PC
  4. دانلود بازی Test Drive Unlimited 2 برای PC
  5. دانلود بازی Dead Space 2 برای PC


برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 21 / 4 / 1391برچسب:, ] [ 9:43 ] [ behnam17 ]

دانلود بازی بسیار زیبای +آنلاینapb reloaded
دانلود بازی آنلاین و بسیاز زیبای APB RELOADED

جدیدترین ورژن بازی آنلاین و بسیار زیبای APB RELOADED شما در این بازی
باید برای خودتون یه شخصیت بسازید و به یک گروه گنگستری ملحق بشید و با
دوستانتون در شهر ماموریت های مختلف رو به اتمام برسونید.در APB RELOADED
میتونید برای گروه خود یک لوگو مخصوص طراحی کنید و یا مانند بازی NEED FOR
SPEED ماشین خودتون رو اسپرت کنید! و غیره...






 

زندگی در میان ۱۰۰ نفر گنگستر!

World
سازنده بازی Crackdown 1 پس از پایان آن پروژه، تصمیم گرفت بازی بلند
پروازانه ای در سبک MMO بسازد. دیوید جونز (David Jones) پدر GTA و خالق
Crackdown همیشه استعداد فراوانی در خلق بازی های Open-World با نوآوری
های زیاد داشته و این بار دست به ساخت بازی زده که نه تنها بسیاری آن را
GTA MMO می نامند، بلکه یکی از پرخرج ترین بازی های تاریخ هم است. بازی در
شهر San Paro اتفاق می افتد، شهری که بی قانونی در آن موج می زند و
گنگسترهای زیادی داخل آن در حال مبارزه هستند. شما می توانید ماشین و
اسلحه خود را انتخاب کرده و آن ها را اسپرت یا ارتقاء دهید. APB از نظر
آمار تعداد نفرات بسیار بالا است. ۱۰۰ نفر می توانند به طور هم زمان در
شهر San Paro به مبارزه بپردازند و همانند MAG و یا Counter-Strike به
کلاس های مختلفی وارد شوند، با این تفاوت که شهری بزرگ با آسمان خراش های
بلند همراه با تعداد زیادی وسیله نقلیه همانند GTA به استقبال آن ها می
آیند. پس از وارد شدن به بازی می توانید به گروه های گنگستری مختلف سر زده
و در صورت پذیرش، عضوی از آن ها شوید و با انتخاب کلاس خود در آن به
عنوان یک گنگستر فعالیت کنید و حتی با هم تیمی هایتان معاملاتی هم انجام
دهید.

به
محض ورود به بازی متوجه می شوید که سازندگان چقدر به جزئیات شخصیت شما
فکر کرده اند و می توانید کاملا خود را شخصی سازی کنید. ماشین شخصی خودتان
را اسپرت کنید، یک لوگوی اختصاصی برای خود بسازید و آن را روی دیوارها
گرافیتی کنید، حتی می توانید لباس خود را هر طور که می خواهید انتخاب کرده
و به طور کلی آواتار خود را بسازید. Moreland یکی از سازندگان بازی می
گوید: “ما می خواستیم بازیکن احساس کند شخصیتش واقعا در بازی وجود دارد.
گذشته از خصوصیات ظاهری، کارها و نوع انجام دادن ماموریت هایتان برای شما
شخصیت و آوازه می آورد که ۹۹ نفر دیگر به آن توجه دارند و حتی ممکن است
سعی در جذب کردن شما کنند”. در این بازی هیچگونه هوش مصنوعی ای وجود ندارد
و بازیکن هیچ مبارزه ای با محیط پیرامون انجام نمی دهد. به محض این که
وارد یک گروه گنگستری شدید، اول خود را ارزیابی می کنید که در چه بخشی می
توانید بهتر فعالیت کنید. ۱۰۰ نفر به طور هم زمان از سراسر دنیا داخل این
بازی هستند و در شهر San Paro می چرخند. گاهی با گروهتان تصمیم می گیرید
به مقر یکی از گنگسترها حمله کنید و پس از آن جنگ سختی بین شما و تیم دیگر
شکل می گیرد.

با
بهتر مبارزه کردن درجه شما بالا می رود و بین دوستانتان معروف می شوید،
حتی این درجه آنقدر می تواند بالا برود که به خطرناک ترین گنگستر شهر
تبدیل شوید. ماشین سواری بسیار شبیه به GTA است، می توانید ماشین شخص
دیگری را دزدیده و حتی با گروه های دیگر مسابقه دهید. با جمع کردن پول می
توانید همانند Need For Speed ماشین خود را رنگ و اسپرت کنید و حتی نیترو و
وسایل مکانیکی دیگری به آن اضافه کنید. اکشن بازی بسیار هیجانی است.
سیستم کاورگیری باعث می شود که در حین مبارزات اگر سریعا سنگری پیدا
نکنید، توسط دیگران کشته شوید. اسلحه های زیادی از چاقو تا خمپاره اندازها
وجود دارند. از آن جایی که شهر به دنیای گنگسترها تبدیل شده، اسلحه به
وفور پیدا می شود. اما چیزی که می تواند شما را در مبارزات قوی کند،
ارتقای این سلاح ها است.

با
جمع آوری پول می توانید یک اسلحه کوچک را به یک وسیله خطرناک کشتار تبدیل
کنید و البته دوستان خود را هم سورپرایز کنید. تصور این که GTA را تماما
با دوستانتان انجام دهید بسیار جذاب است و جالب تر اینجاست که ماموریت ها و
سیاست های گروه گنگستری را شما انتخاب می کنید. اگر سیاست درستی داشته
باشید، به راحتی می توانید به بزرگترین خانواده گنگستری شهر تبدیل شوید و
یا این که به طور کلی گروه از هم بپاشد. APB پتانسیل بالایی دارد و وجود
شخصی مثل دیوید جونز پشت آن این اطمینان را می دهد که این بازی به یکی از
پرطرفدارترین بازی های MMO تبدیل خواهد شد. بسیاری پیش بینی می کنند که
این عنوان حتی توانایی شکست دادن World of Warcarft را دارد، چون گذشته از
سبک تازه و جالب آن، کلاس ها و سیستم کاملا نوآورانه آن بسیار جذاب است.



حجم کامل : ۳٫۶۵ گیگابایت




دانلود پارت مستقیم پارت ۱ با حجم ۵۰۰ مگابایت
دانلود پارت مستقیم پارت ۲ با حجم ۵۰۰ مگابایت
دانلود پارت مستقیم پارت ۳ با حجم ۵۰۰ مگابایت
دانلود پارت مستقیم پارت ۴ با حجم ۵۰۰ مگابایت
دانلود پارت مستقیم پارت ۵ با حجم ۵۰۰ مگابایت
دانلود پارت مستقیم پارت ۶ با حجم ۵۰۰ مگابایت
دانلود پارت مستقیم پارت ۷ با حجم ۵۰۰ مگابایت
دانلود پارت مستقیم پارت ۸ با حجم ۲۴۴ مگابایت


رمز فایل فشرده :

www.bazidl.com





بعد از دانلود بازی به سایت 
www.apb.com  برید و ثبت نام کنید!



برای آموزش آنلاین بازی کردن



دوستم یه سایت اختصاصی این بازی رو زد آموزش یا هر سوالی دارین به این لینک بروید.



انجمن تخصصی بازی آنلاین APB 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 20 / 4 / 1391برچسب:, ] [ 21:39 ] [ behnam17 ]

call of duty modern warfare 3 دانلود Call of Duty: Modern Warfare 3   بازی ندای وظیفه: جنگ مدرن 3

بازی ندا وظیفه Call of Duty Modern Warfare 3 که توسط تیم Infinity Ward ساخته شده و سپس یکی از مطرح ترین و قدرتمندترین کمپانی های بازیسازی یعنی Activision Blizzard آن را برای PC به تازگی منتشر ساخته است. پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه سوم از سری بازی های Modern Warfare منتشر شد تا رغیب جدی Battlefield 3 در سال 2011 مشخص شود، ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند. Vladimir Makarov بازگشته است.

 

کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد این بازی خارق العاده را می توانید هم اکنون از سایت پی سی دی برای نخستین بار در میان سایت های ایرانی با لینک مستقیم دانلود نمایید. امیدواریم از این بازی استثنایی لذت ببرید.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 14 / 4 / 1391برچسب:, ] [ 16:36 ] [ behnam17 ]

     
             
     
             
     
             
     
             
 

 

 
             
     


برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 21:45 ] [ behnam17 ]

بازی جذاب و بسیار سرگرم کننده Farm Girl at the Nile را برای شما عزیزان در وب سایت دانلودها قرار داداه ایم. شما در این بازی نقش دختری را بر عهده دارید که مزرعه ای را مدیریت می کند. شما ابتدا یک مزرعه کوچک و حیوانات اندکی دارد. باید به مرور زمان و با پیشرفت در کارتان مزرعه را گسترش دهید و محصولات متنوع پرروش دهید. این بازی دارای گرافیک بسیار جذابی بوده و دارای حجم بسیار مناسبی می باشد. بازی Farm Girl at the Nile را در ادامه از وب سایت دانلودها با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

Farm Girl at the Nile دانلود بازی Farm Girl at the Nile برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:18 ] [ behnam17 ]

یک بازی دو بعدی و بسیار جذاب با کیفیت HD برای ویندوز می باشد. شما در این بازی نقش بچه ای شجاع و ماجراجو را بر عهده دارید که باید از مرحله های خطرناک و مرموز عبور کرده، معماهای بازی را حل نمایید و با موفقیت به مقصد برسید. این بازی فکری دارای گرافیک جذاب و حجم بسیار کمی می باشد. امیدواریم بازی Midnight Mansion مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

| نسخه کامل و نهایی THETA |

 

Midnight Mansion دانلود بازی Midnight Mansion HD 1.0 برای PC

 

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:17 ] [ behnam17 ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 3904
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 2



Alternative content